day 03 – morning routines


Vaknar. Klär på mig. Brygger kaffe. Sminkar mig, stoppar i linser och sätter upp håret. Fixar fil/yoghurt och musli/flingor. Kanske en macka också. Och en banan. Läser en bok, eller någon tidning. Är jag hemma själv kollar jag på dålig tv som The Nanny. Borstar tänderna. Klär på mig jobbiga vinterkläder och går till skolan.
På helgerna är jag lite segare. Ligger kvar i sängen i en timme efter att jag vaknat. Äter frukost med John (helst framför Dexter men nu har vi sett klart på de boxar han äger så det är lite tomt). Därefter klär jag på mig, sminkar mig och sen får man se vart man hamnar.

Kommentarer
Postat av: Sofie i San Francisco

All Bran är så himla gott ju.



2011-02-17 @ 13:31:59
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0