mitt 2010

Januari
Folk började fylla 18 och vi firade med att köra många omgångar twister
Spenderade mycket tid med bandet både på scen och i replokalen
Februari
Jobbade lite backstage på Stockholms modevecka
Var på maskerad. Blev alldeles för full, minns knappt den kvällen
Hade ännu fler spelningar
Mars
Sydde hur mycket som helst
Blev brunett. Igen
Var asfulla på mitt golv
Var i London med min kära mor
Trodde även att jag var kär.. Nu i efterhand märker jag att jag bara var vilsen
April
Det började bli varmt igen
Hade den årliga modevisningen
Fest
Blev dumpad, men det var bara bra.
Maj
Kunde äntligen spendera alla lediga eftermiddagar i parken
Ytterligare en maskerad
Skaffade en kick-ass kamera och tog massa egobilder <3
Åkte till Malmö med skolan och rymde till Köpenhamn
Juni
Maskfest
Skolavslutning
90-talsfest
Spenderade kvällar hos vänner och vandrade hem på morgonen
Juli
Satt ute och drack vin i parken hela natten
Avslutningsfest med sommarjobbet
Min kusin gifte sig
Drack på parkeringshustaket
Bodde hemma själv i två veckor. Så. Jävla. Skönt
Augusti
Var på Emmabodafestivalen
Chillade mycket innan skolan började igen
Var på Popaganda
Blev kär, på riktigt den här gången.
September
Fyllde 18 och fick äntligen bege mig ut på krogen
Valvaka
Blev tillsammans med världens finaste människa
Oktober
Blev full och övernattade i replokalen
Vi sjukanmälde oss och åkte till Berlin
November
November var mest krogen och fester. Plus att jag blev så djävulskt skoltrött
December
Fezt
Kärare än någonsin!
Känner att mitt år har varit oerhört ultimat. Nu är det endast två veckor kvar, kommer plugga ashårt nu de sista dagarna. Gå på julbal. Fira jul. Och förbereda inför att flytta ihop med min underbara pojkvän.
Sen nästa år, då får vi helt enkelt se vad som sker.. Orkar inte spekulera i det.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Åh men så himla fint inlägg och ditt år verkar ju ha varit hur fint som helst! Åh.

2010-12-16 @ 20:58:07
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Agnes-Elise

Gah vad snygg jag var på Stor-Elins avslutningsfest :D

Fan vad mycket vi hunnit med i år alltså!

Puss!

2010-12-17 @ 08:43:32
URL: http://strawberrywine.webblogg.se/
Postat av: Lisa

så fint inlägg!

2010-12-18 @ 01:58:30
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: niki

Du verkar ha haft ett perfekt år.

2010-12-19 @ 19:47:08
URL: http://nikizekaj.blogspot.com
Postat av: m.

bilderna är jättefina och dina ord likaså.

puss.

2010-12-20 @ 17:49:32
URL: http://windowreflection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0